Ambulance pracovnělékařských služeb

Adresy ambulancí pracovnělékařských služeb (PLS):

  • Opava, Hradecká 1 ( v budově nad restaurací Středověké pivní sklepy ve zvýšeném přízemí)

Co je pracovník vyslaný na lékařskou prohlídku PLS povinen mít sebou:

  • žádanku od zaměstnavatele na provedení prohlídky se specifikací pracovní pozice
  • vyplněný dotazník (A, nebo B) o zdravotním stavu – vyplňuje vždy pracovník sám
  • ranní moč
  • výpis ze zdravotnické dokumentace od svého ošetřujícího praktického lékaře v následujících situacích:
    • vždy při první návštěvě v naší ambulanci
    • v dalších návštěvách kopie aktuálních lékařských odborných zpráv týkajících se stávajícího zdravotního stavu:
    • po dlouhodobé pracovní neschopnosti delší než 2 měsíce
    • po operaci
    • při závažných změnách zdravotního stavu omezujících pracovní schopnost
    • v případě podezření choroby z povolání
    • při významné změně medikace
    • po provedení významných lékařských vyšetřeních
    • v případě, že se necítím schopen(a) vykonávat danou profesi bez omezení
    • dispenzarizace u odborného lékaře
    • kopie odborných lékařských zpráv lze také zaslat naskenované na plsopava@seznam.cz

Platební ujednání a ceny prohlídek:

  • Vstupní prohlídky - zaměstnavatel (personalista)  sdělí pracovníkovi, zda tyto prohlídky hradí posudkovému lékaři fakturou. V případech, kdy je nehradí, úhradu provede v ambulanci uchazeč o zaměstnání v hotovosti a platí následující ceník:
 Vstupní lékařská prohlídka  500,- Kč
 + AUDIO  + 300,- Kč
 + SPIROMETRIE  + 200,- Kč
 + RENTGEN PLIC  + 250,- Kč
 + PLETYSMOGRAFIE , vč.chladového testu  + 600,- Kč
 + EMG  + 900,- Kč
 + EKG  + 200,- Kč
 + Odběr krve  + 200,- Kč
 + potvrzení průkazů (řidičský, svářečský, vazač, jeřábník, potravinářský,...  + á 50,- Kč

  Periodické, mimořádné a výstupní prohlídky – hradí vždy zaměstnavatel

Způsob objednání: 

  •  výhradně telefonicky na čísle      +420 739 201 009
  •  e-mail asistentky lékaře: plsopava@seznam.cz
  •  pro všechny naše smluvní firemní partnery je vyhrazena následující pracovní doba asistentky lékaře pro objednání a komunikaci :
 Pondělí   10:00 - 12:00 hod
 Úterý   10:00 - 12:00 hod
 Středa   10:00 - 12:00 hod
 Čtvrtek   10:00 - 12:00 hod
 Pátek   10:00 - 12:00 hod

Objednání internetové 24 hodin on-line:

  • připravujeme v roce 2019 jako novinku

Personální obsazení:

  • MUDr. Petr Slaný - posudkový lékař PLS
  • MUDr . Martin Vašák - konzultant v oboru ORL a vyhodnocování AUDIO vyšetření
  • Mgr. Silvie Quisová - dopravněpsychologická vyšetření řidičů
  • Adéla Sikorová - asistentka lékaře

Servisní zajištění a organizování pracovnělékařských služeb:

OASA Medical Service s.r.o., Raduň, U Zlatnice 256, PSČ 74761, IČ 28603583, DIČ CZ28603583


 Kontakty:

Adéla Sikorová
asistentka lékaře

Mobil: +420 739 201 009
E-mail: plsopava@seznam.cz

Jitka Philippová
obchodní zástupce

Telefon: +420 775 290 065
E-mail: jitka.philippova@agentura-oasa.cz